Home Help

Help

F.A.Q.

De 10 meest gestelde vragen.

1. Hoe kom ik aan een inlogcode?
2.Zonder inlogcode bestellen.
3.Prijzen en kortingstructuur
4.Hoe plaats ik een bestelling?
5.Kan ik afleverdatum en adres wijzigen, of eventuele instructies meegeven?
6.Ik heb per ongeluk een bestelling geplaatst. Hoe kan ik de order annuleren?
7.Kan ik de status van een order zien?
8.Kan ik mijn wachtwoord of e-mail adres wijzigen?
9.Ik wil een product terug sturen.
10.Ik wil een product ruilen.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1.Klik op klant worden en vul de vragenlijst zo compleet mogelijk in, verzend de gegevens, U ontvangt daarop een gebruikersnaam en wachtwoord. Deze worden per mail aan u verzonden. De gebruikersnaam is hoofdletter gevoelig. Let op. Na werktijden ontvangen aanvragen worden pas de volgende werkdag in behandeling genomen, wilt u hierop niet wachten dan kunt u zonder in te loggen uw bestelling plaatsen.

2.U kunt zonder in te loggen bestellen, bij het afronden van de bestelling wordt u gevraagd uw bedrijfsgegevens in te vullen en uw bestelling te verzenden.Na het voltooien van uw bestelling kunt u doorgaan met online betalen, u ontvangt per mail een bestelbevestiging, na ontvangst van de betaling wordt de order, mits voorradig, direct uitgeleverd. Wij maken voor u een webaccount aan en u krijgt de een gebruikersnaam en wachtwoord gemaild.

3. De prijs die bij het product staat vermeld is de prijs per stuk of per paar.Bij afname vanaf 12 kledingstukken ongeacht merk en soort krijgt u 10% korting. Bij handschoenen ontvangt u tot 15% korting bij afname van een doosverpakking. Bij schoenen ontvangt u 5% korting bij afname vanaf 5 paar. De korting wordtberekend bij het voltooien van de zending. Let hierbij op het gele driehoekje. Dit symbool geeft aan wat de voordeelprijs is.

4.Met de button ‘in winkelwagen' voegt u een artikel toe. Wilt u meerdere exemplaren bestellen, pas dan het ‘aantal' aan. Om uw bestelling te controleren gaat u naar winkelwagen, linksboven in het scherm.
Heeft u zich bedacht? Klik dan op het ‘prullenbakje' om een artikel te verwijderen. Klaar met winkelen? Klik dan op ‘plaats bestelling'

5.Ga naar uw winkelwagen en klik op afleveradres wijzigen, of instructie meegeven 

6.Neem telefonisch contact op met Baan om de order te annuleren.

7.Klik op orderinformatie om de status van de order te zien. (alleen als u ingelogd bent)

8.Klik op persoonlijke gegevens om dit te wijzigen.

9.Neem telefonisch, per mail of fax contact op met Baan voor een retourformulier.

10.Neem telefonisch per mail of fax contact op met Baan voor een retour formulier en het invoeren van de nieuw te plaatsen order.


Heeft u een vraag? Stuur dan een mail naar info@baanbreker.nl

Baan Bedrijfskleding B.V.

T 0180-641890
F 0180-641899

OPENINGSTIJDEN

Wij zijn geopend op maandag t/m donderdag van 8.00 uur tot 17.00 uur, vrijdag tot 16.00 uur.

Afhalen kan altijd, bespaar tijd en laat van te voren de bestelling klaar zetten.

Tel. 0180-641890

OVER ONS

Baan Bedrijfskleding B.V. Al 70 jaar dé leverancier op het gebied van bedrijfskleding en veiligheids artikelen! alles onder 1 dak voor een scherpe prijs.

MERKEN MET BELEID

Baan Bedrijfskleding B.V. hecht veel waarde aan zaken als mens, maatschappij en milieu, FairWear en innoverend ondernemen. Dit ziet u terug in onze merken.

Met bedrijfskleding van Baan helpt de drager niet alleen mee aan het creeëren van een beter en veiliger werkmilieu, maar bouwt deze ook aan een betere en leefbare toekomst.

COMBINEER EN PROFITEER

Combineer en profiteer van onze scherpe prijzen, staffelprijzen geven al snel een voordeel van 5% op schoenen, 10 % op kleding en PBM en handschoenen oplopend tot 15%.

Vraag een account aan en ontvang een leuke introductie aanbieding bij uw eerste bestelling